خانوما من زیر دلم درد میکنه
طبیعیه؟ چیکار کنم
خیلی میترسم

۵ پاسخ

اره منم بعضی وقتا حس پریود خفیف دارم همش میترسم

منم دارم تو طول روز چند بار میگیره و ول میکنه ولی شدید نیست استراحتم میکنم قطع میشه

اوایل طبیعی ولی بادکترم درنیان بزار

آره اگه با استراحت کم میشه یا قطع بشه یعنی عادیه

اوایل بارداری طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام هفته چهاردهم بارداری