۳ پاسخ

طبیعیه عزیزم من هم مث شما بودم ولی کم کم بهتر شدم

استراحت کن اگه غیر قابل تحمل نیست مشکلی نیست کم کم بهتر میشه هفته های بالاتر

درد طبیعیه اگه همراه خونریزی نباشه البته
رفتی دکتر بهش بگو احتمالا برات شیاف بنویسه

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جیگر مامان مامان جیگر مامان هفته ششم بارداری