اگر مثل درد پریودی هست قابل تحمل کاملا عادیه چون رحم درحال تغییر ولی اگر خیلی شدید هست نمیتونی تحمل کنی باید دکتر بری.
سونوگرافی رفتی که ساک داخل رحم دیده باشه؟
معدته انگار
غذا خوردی؟
چیزی نخوردی که بهت نسازه؟حالت دلپیچه داری؟
سلام شما دوکتور رفتیتد ازمن هم ۵ هفته ۵ روزم است نمیدونم کی برم دوناور عدد بتام ۷۹۵۷ است خوبه یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.