سلام خانما دلم درد می‌کنه زیر دلم ن روی شکمم چ کار کنم آروم شه

۴ پاسخ

اگر مثل درد پریودی هست قابل تحمل کاملا عادیه چون رحم درحال تغییر ولی اگر خیلی شدید هست نمیتونی تحمل کنی باید دکتر بری.
سونوگرافی رفتی که ساک داخل رحم دیده باشه؟

معدته انگار
غذا خوردی؟

چیزی نخوردی که بهت نسازه؟حالت دلپیچه داری؟

سلام شما دوکتور رفتیتد ازمن هم ۵ هفته ۵ روزم است نمیدونم کی برم دوناور عدد بتام ۷۹۵۷ است خوبه یانه

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری