۷ پاسخ

دایمیتیکون نداد؟من به دخترم میدادم خیلی خوب بود

اینفاکول از همش بهتره

من کولیکز رو با گریمیچر مخلوط کردم خیلی خوب بود، الانم کولیکش خوب شده

پدی لاکت بده

من پدی لاکت میدادم خیلی خوب بود بعد زنعموم المان زندگی میکنه اونم دخترشو برده بود گفته بود بهترین قطره پدی لاکت هست تا یکسالگی هم بدی بهترینه چون معده رو قوی میکنه

منم شکم با پارچه رو سماور گرم میکنم میزارم خیلی آروم میشه الان دوماهشونه ولی هنوز کولیک دارند با رفلاکس

من کولیک پدیا بست میدادم ولی کولیک پسر من تا 25 روز اینا خوب شد الان رفلاکس داره همش باید سرپا نگه دارم😑😂

سوال های مرتبط