۲۳ پاسخ

امضا جمع کنیم اعتراض کنیم به شبکه جم 😅😅😅😅😅

وای دقیقا زبان اصلی هم هست ملورین اصلا نگاه نمیکنه باز قبلا همش میگفت بینگ بینگ فلو😂

این چیه واقعا با اون نیم ساعت نفس میکشیدیم

فک میکردم فقط پسر منه که عاشقه بینگه، چه جالب که بچه های شما هم این کارتون رو دوست دارن

دخترم عاشق بينگه از فيليمو ميبينه امشب نتمون قط شد حال نداشت طفلي هي ميگفت بينگ

پسرم عاشق بینگه

پسر من عاشق بینگ بود از داخل مایکت براش میزارم

دختر من هرروز بینگ میبینه
گوشی رو به تلویزیون وصل میکنم واز طریق تلوبیون همه قسمتاشو میبینه😁

پسر من عاشق بینگ بود

دختر من عاشق فلاست😂

دوباره داره بینگ رو میده هر روز صبح ساعت به ربع به یازده

منم غصمه دیگ بینگ نمیبینم
ایکاش کوکوملونم بزارن سلنا عاشق اونه همش گوشی میده ب من میگه کوکو کی کوکوکی بزار

و منی ک هفت قسمت رو زدم تو فلش

وای دقیقا من بینگو خیلی دوست داشتم 😂

واقعا 🙂 من تمام امیدم‌این بود که پسرم یک ربع پای اون بشینه من یه قهوه بخورم تنهایی و‌با ارامش بعدش به کارام برسم 🥲

اره واقعا😪من مجبورم از فیلیمو براش پخش کنم

مهدیار عاشق بینگه
من از تلویزیون براش می زارم

دقیقا

بینگ میتونید از سایت فیلمیو نگاه کنید

وای منم موافقم. چقد سخته بینگ نیس.. واقعا رو زندگیم تاثیر گذاشته‌.کاش دوباره پخش کنن

اره دختر منم عاشق کارتون بینگ بود الان دیگه تلویزیون نگاه هم نمیکنه

واقعا☹️☹️☹️☹️☹️
نظم زندگیمون رو بهم ریختن با این کاراشون....
هم بینگ هم پاندا که یه ربع به ۱۲ میداد....
دخترم با اینکه چند روزه نمیده بهونشون رو میگیره و هی میگه بینگ پاندا....

تف بینگ قشنگ بود

سوال های مرتبط