اخ مامان بینگه و فلاپ شروع شد خدافظ 😅😅😅
دختر منم همین میاد میگه فلاااا عاشق بلیپی هم هست
اره منم دوسش دارم😂😂
ماه زیاد اینو دوس نداره من بیشتر دوس دارم
ماه کوکوملون میپسنده ذوق میکنه دست میزنه کارتن
اگه بگم هرقسمتشو 10بار دیدم دروغ نگفتم دیگه همه رو حفظیم😁
دخترمن کلمات جدید از بینگ یاد گرفت
زبان اصلیه یا فارسی!؟
وای پسر من پدرمو در اورده تا چشم باز میکنه میگه فلا 😩😂
ما هم در حال تماشاییم بینیگیم ،قسمت که جیش میکنه رو زمین😬😀
پسر منم وقتی شبکه پویا بینگ میداذ خیلی دوس داشت الان دیگه بینگ نمیده
یونا عاااااشقشه
این همونی نیست ک همش میگه فلاااااا
ما هم میبینم خیلی .
راستی فلاپ بابای بینگه؟
چرا هیچ کدوم به هم نمیان😂😂
آره خیلی باحاله
همه بچه ها دوست دارن به جز دختر من 😅 دختر من اون برنامه که کامیون های رنگارنگ میان دوست داره
ماهم دیدیم 😍😍 تنها کارتونیه که پسرم میشینه بادقت میبینه
دختر من خوابه هنوو
دلم میخواد مثل فلاپ با بچم رفتار کنم
پسر منم عاشق بینگه😍خیلیم کارتون آموزنده ایه
ماعم درحال تماشاشیم😂♥️
دختر من عاااااااشقشه😍😍😅😅😅
بینگ و پاندا و اون خرس های دنبال کتاب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.