۲۰ پاسخ

اخ مامان بینگه و فلاپ شروع شد خدافظ 😅😅😅

دختر منم همین میاد میگه فلاااا عاشق بلیپی هم هست

اره منم دوسش دارم😂😂

ماه زیاد اینو دوس نداره من بیشتر دوس دارم
ماه کوکوملون میپسنده ذوق میکنه دست میزنه کارتن

اگه بگم هرقسمتشو 10بار دیدم دروغ نگفتم دیگه همه رو حفظیم😁
دخترمن کلمات جدید از بینگ یاد گرفت

زبان اصلیه یا فارسی!؟

وای پسر من پدرمو در اورده تا چشم باز میکنه میگه فلا 😩😂

ما هم در حال تماشاییم بینیگیم ،قسمت که جیش میکنه رو زمین😬😀

پسر منم وقتی شبکه پویا بینگ میداذ خیلی دوس داشت الان دیگه بینگ نمیده

یونا عاااااشقشه

این همونی نیست ک همش میگه فلاااااا

ما هم میبینم خیلی .
راستی فلاپ بابای بینگه؟
چرا هیچ کدوم به هم نمیان😂😂

آره خیلی باحاله

همه بچه ها دوست دارن به جز دختر من 😅 دختر من اون برنامه که کامیون های رنگارنگ میان دوست داره

ماهم دیدیم 😍😍 تنها کارتونیه که پسرم میشینه بادقت میبینه

دختر من خوابه هنوو

دلم میخواد مثل فلاپ با بچم رفتار کنم

پسر منم عاشق بینگه😍خیلیم کارتون آموزنده ایه

ماعم درحال تماشاشیم😂♥️

دختر من عاااااااشقشه😍😍😅😅😅
بینگ و پاندا و اون خرس های دنبال کتاب

سوال های مرتبط