۱۲ پاسخ

آخی چقد نازه
من کلا گل تو دستم خوب نمیمونه زود خراب میشه

من داشتم یه هفته ای خراب شد

مبارک باشه ولی این گل‌ها شگون ندارع همسایمون ازش گرفت هروز یه مشکل براش پیش میموند کلا انداختش بیرون

برا من چرا برگاش میریزه

منم دارم کوددادم یکم رشد کرذ

چه خوشگله

چقد دوسش داشتم یه روز یه بنده خدایی اومد خونمون اینقد تعریفشو کرد از اون روز هی خشک و خشک تر شد😐... شایدم ربطی به اون نداشته ها ولی من همیشه از چشم اون میدیدمش😢😢😢

تصویر

مبااارکه منم خیلی دوست دارم، مراقبتش چبه؟ قیمتش؟؟

چند خریدی؟

به سلامتی و دل خوش🤍سبز و برقرار باشه عزیزم💚

مبارک باشه خیلی قشنگه

مبارکه من ۵ساله دارم رشدش خیلی کمه فقط

سوال های مرتبط