۳ پاسخ

آره واکسن دوماهگی خیلی اذیت کننده هست ، مواظب باش تب نکنه

روش یکم نشاسته با آب گرم حل کن بزار ،مرتب بهش استامینفون بده

آره خوب درد داره قنداقش کن

سوال های مرتبط