خانما اگه بچه ۳۲هفته دنیا بیاد یعنی ماه هشت میمونه؟؟؟🛑🛑🛑

۵ پاسخ

من پسرم سی و سه هفته دنیا اومد زیر دو کیلو آمپول ریه هم نزده بودم سه روز دستگاه بود مرخص شد اما دوستم دو قلو سی و سه هفته دنیا اومد بتا هم دو بار زده بود یک ماه دستگاه هم موندن

من 34 هفته بچم 10روزی دستگاه بود حتما آمپول تشکیل ریه اش رو بزن

بله میمونه عزیزم ولی امپول ریه زده باشی خیالت راحتتره

این دیگه دست خداست

اره عزیزم میمونه . دستگاه میره

سوال های مرتبط

مامان بچه هام 💙🩷 مامان بچه هام 💙🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گونای مامان گونای هفته سی‌وسوم بارداری