من پسرم سی و سه هفته دنیا اومد زیر دو کیلو آمپول ریه هم نزده بودم سه روز دستگاه بود مرخص شد اما دوستم دو قلو سی و سه هفته دنیا اومد بتا هم دو بار زده بود یک ماه دستگاه هم موندن
من 34 هفته بچم 10روزی دستگاه بود حتما آمپول تشکیل ریه اش رو بزن
بله میمونه عزیزم ولی امپول ریه زده باشی خیالت راحتتره
این دیگه دست خداست
اره عزیزم میمونه . دستگاه میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.