خانما بچع تو هشت ماه بدنیا بیاد میمونه؟؟

۶ پاسخ

آره نهایت ریه هاش یکم ضعیفه بزارن دستگاه

اره عزیزم داداش من ۶ ماهه بدنیا اومد الان ماشالا ۳۴ سالشه😊

معلومه ک میمونه

اره فقط امپول ریه روبزن

اره عزیزم نگران نباش

آره باید بره تو دستگاه

سوال های مرتبط

مامان بچه هام 💙🩷 مامان بچه هام 💙🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی