اگه توی ماه هشت بچه بدنیا بیاد خطرناکه ؟

۴ پاسخ

سلام خانوما
برای زدن آمپول ریه چند روز بستری میکنن

برا چی به این قضیه فکر میکنی انشالله که سر وقتش به دنیا میاد اینقدرم فکر منفی نکن

دختر عمه ی مامانم بچش ۱روز رفته بود تو ماه هشتم که اومد به دنیا
یک‌هفته رفت تو دستگاه چون وزنش خوب بود

دستگاه میره بخاطر ریه ش

سوال های مرتبط

مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه هام 💙🩷 مامان بچه هام 💙🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری