خدا وکیلی شما چرا انقدر منفی گرا هستید
یه ازمایش ساده این ادا اصولا نداره که
انقدر استرس نداشته باش دختر تلف میشی خدای نکرده
پسر منم ازمایشش تکرار شد
چون اشتباه شده بود یکبار دیگه ازش خون گرفتن
چرا اینقدر خودتونو باختید شاید نمونه از دستشون افتاده
عزیزم خیلی پیش میاد اینجورینگران نباش
اگ برا چک بردبش نترس شاید نمونه خونش کم اومده شاید خونش لیز شده و باید دوباره خون بگیرن، چرا انقد آشوب میکنین بابا یه خونگیری دوباره س
عزیزم چرا یبار نمیبری پیش کسی که سر در میاره بچه گیر داره یا نه پشتش مالش بدن تا شاید دردش کمتر شد..دکتر من رو شکم میخوابید میگفت دلم درد میکنه یبوست هم داشت بردم پیش یه زنی مالش داد گفت غذا گیر داره اونم نون بوده بدش مریض شد بستری شد بیمارستان تا عفونت توخونش بود اونم با دارو برطرف شد دکتر گفت مدفوع مونده بوده تو روده بچه خالی نشده دیروزم گفت دلم درد میکنه قبلش شربت ملین داده بودم بهش خورد پی پی کرد آروم شده ...نگران نباش بچه ی شما نفخ داره با خوردن میوه ای دل درد میشه ..معده نمیتونه هر غذا میوه ای هضم کنه بخاطر همینه..من خودمم اینجوریم دخترمم همینطور
الهی که تنش همیشه سلامت باشع.. هیچی نیس نگران نباش❤
ازمایش ادرار دخترم ی بار تکرار کردیم چیزی نیس ک
شاید نمونه کم بوده یا به هر دلیلی از دست دادن میخوان دوباره نمونه بگیرن
سلام عزیزم نگران نباش چه مشکلی داشت بردی آزمایش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.