۹ پاسخ

پماد شقاق سینه هیدرودرم عالیه برای من یه روزه خوب شد

هیدرودرم بگیر بزن عالی دو روزه سه روز خوب میشی
مثلا یه سینه رو بزن از اون یکی شیر بده
تا بخوایه بیدار شه ابن یکی قشنگ بشور به اون سینه ات بزن

حتما کرم شقاق سینه بزن چند بار بزنی خوب خوب میشه

من تا یه ماه طول کشید🥲

کره بزن بزار خودش جذب بشه

هر چی بچه بیشتر شیر بخوره بهتره برات نذار خشک هم بشه

الهی عزیزم میدونم بدترین درد دنیاست. من شدید داشتم فقط گوش بده دست ب دست با شیر خودت خیسش کن هرلحظه . قشنگ خوب خوب میشه

کرم‌بگیر از داروخونه من دو بار زدم عالی شد داشتم‌از دردش گریه میکردم. هیدرودرم گرفتم عالی بود

به بچت شیر دادی بزار هوا بخوره خودش خشک بشه

سوال های مرتبط