سلام دخترا کشاله رانم بشدت درد میکنه چکارکنم بهترشه

تصویر
۶ پاسخ

تا اخر همینجوره چ درد مزخرفی بود

منم همینجورم.. رگ ب رگم میشه کشاله سمت راستم

تا نزاییدی همینه

سازش کن باهاش تا آخر همراهته😂🤌🏻😭

منم عزیزم همینم

اکثرا این حالت دارن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی