صبونع من و نینی 🤤لرا میدونن این چیه

تصویر
۸ پاسخ

اگه نمک نداره برا بچه عالیه همش کلسیمه

این چ اسمیه آخه حالم بد شد😐😐😐توف

ما توف رو میریختیم تو پلاستیک تو فریزر، مثل کشک ترش بود یخم که میزد باحال بود عین یخمک می‌خوردیم. بچه بودیم البته الان دیگه گیرمون نمیاد. اون موقع ها مادر بزرگم که مسجدسلیمان بود می‌گرفت واسمون. کلا دوبار خوردم تو عمرم😶

ما میگیم ماست خیکی😂😂😂

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

فک کنم آغوزه🤔که باشیراول بزیاگاو درست میکنن

فک کنم ما بهش میگیم لورک

خیلی شور نیست این پنیر؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان جانان 👼🩷 مامان جانان 👼🩷 ۲ سالگی
مامان نفس👧🏻🩷 مامان نفس👧🏻🩷 ۲ سالگی