واسه ختنه کردن یکه ماهگی خوبه ؟

۵ پاسخ

هرچی زودتر بهتر من پسرم ۱۲ روز داشت ختنش کردم الان دیگه راحتم بچه هم خودش هرچی سنش کمتر باشه کمتر اذیت میشه

دین اسلام گفته ۴روزگی تا ۱۰ روزگی‌منم همون ۱۰ روزش بشه میبرم که هم بتونم خودم پاشم هم شیر کاملی داشته باشم بهش بدم

آره منم یکماهگی کردم

هرچه زودتر بهتره چون زور بچه کمتره هم خودش راحتتره هم دکتری که میخواد انجام بده
۱ خوبه

باید دکتر ببینتش بگه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان عشق 🩷🩵 مامان مامان عشق 🩷🩵 مامان ۱۴ ماهگی
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی