هرچی زودتر بهتر من پسرم ۱۲ روز داشت ختنش کردم الان دیگه راحتم بچه هم خودش هرچی سنش کمتر باشه کمتر اذیت میشه
دین اسلام گفته ۴روزگی تا ۱۰ روزگیمنم همون ۱۰ روزش بشه میبرم که هم بتونم خودم پاشم هم شیر کاملی داشته باشم بهش بدم
آره منم یکماهگی کردم
هرچه زودتر بهتره چون زور بچه کمتره هم خودش راحتتره هم دکتری که میخواد انجام بده
۱ خوبه
باید دکتر ببینتش بگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.