ماه ۷طولانی تره ک🫠
وای دقیقا.دو ساله تو شش ماه گیر کردم😂
من ۱۰ روز دیگه زایمانم هس ولی ماه آخر خیلییی دیرتر میگذره هرچی چشم انتظاری انگار بدتر میشه
منم هنوز یه چندسالی میشه تو ۵ماه گیرکردم 😂
خییلییی بده ۶ماه اصلااا تمومنمیشهههه
دقیقا منکه تازه ۱۰ روز دیه ششم تمومه هفت میگن طولانی تره
من تو هفت گیر کردم ، فکر میکردم شش طولانی هست نگو هفت ک بدتره 🥴
منم هی نگاه میکنم هفت تموم بشه نمبشه
مثل ۸ ماه میمونه
وای دقیقا منم این اخراش کش میاد تموم نمیشه
میشه درخواست بدید
دقیقا منم گیر کردم تو پنج ماه انگار پنج سال گیر کردم گفتن شیش بهتره ولی بدتره😑😑
با اجازه🥹🙏🏻
https://rubika.ir/joing/BAHEIGFHG0DUIEAQCFPTCLZVABWRYIWC
دور همى خانم هاى باردار در روبيكا😍
اگر نتونستين وارد بشين ، آيدى بدين همینجا، كه لينک رو توى روبيكا براتون بفرستم❤️
آیدی من👈🏻👈🏻👈🏻 @Ksnsjwoq
۶ماه خیلی طول میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.