چرا این ۷ روز ۶ ماه تموم نمیشه 😭🥴😂
دیر میگذره

۱۴ پاسخ

ماه ۷طولانی تره ک🫠

وای دقیقا.دو ساله تو شش ماه گیر کردم😂

من ۱۰ روز دیگه زایمانم هس ولی ماه آخر خیلییی دیرتر میگذره هرچی چشم انتظاری انگار بدتر میشه

منم هنوز یه چندسالی میشه تو ۵ماه گیرکردم 😂

خییلییی بده ۶ماه اصلااا تموم‌نمیشهههه

دقیقا منکه تازه ۱۰ روز دیه ششم تمومه هفت میگن طولانی تره

من تو هفت گیر کردم ، فکر میکردم شش طولانی هست نگو هفت ک بدتره 🥴

منم هی نگاه میکنم هفت تموم بشه نمبشه

مثل ۸ ماه میمونه

وای دقیقا منم این اخراش کش میاد تموم نمیشه

میشه درخواست بدید

دقیقا منم گیر کردم تو پنج ماه انگار پنج سال گیر کردم گفتن شیش بهتره ولی بدتره😑😑

با اجازه🥹🙏🏻

https://rubika.ir/joing/BAHEIGFHG0DUIEAQCFPTCLZVABWRYIWC

دور همى خانم هاى باردار در روبيكا😍


اگر نتونستين وارد بشين ، آيدى بدين همینجا، كه لينک رو توى روبيكا براتون بفرستم❤️
آیدی من👈🏻👈🏻👈🏻 @Ksnsjwoq

۶ماه خیلی طول میکشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یونا🕊️ مامان یونا🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری