۳ پاسخ

من یکساله دخترمو از پوشک گرفتم
اوایل شبا آلارم میذاشتم هر دوساعت میبردمش جیش کنه،خواب که بود بغلش میکردم میبردم میذاشتم روی قصری میشست جیششو میکرد
یکم بدقلق میشد ولی کم کم عادت کرد،الان همچنان به همون حالت میبرم جیششو میکنه ولی بیدار نمیشه دیگه
الان شب هرساعتی بخوابه دوساعت بعدش میبرم ،دیگه جیش نمیکنه تا موقعی که بیدارشه

شب قبل خواب کمتر مایعات بده حتما تا قبلی که بخوابه بره دسشویی چیزایی که موجب سردیش میشه نده بهش قبل خواب مث هندونه خیار سبز ژله این چیزا سردیش میشه شب ادراری میگیره پس اینا رو رعایت کن یاد میگیره

عزیزم شب ها پوشک شورتی بپوشون تا ۱۵روز بهش هم بگو این شرت شبه نباید داخلش جیش کنیم وگرنه کثیف میشه دیگه بعد ۱۵روز خودش شب تا صبح خشکه
من دخترم را اینجوزی گرفتم

سوال های مرتبط