۱ پاسخ

شاید دستش کثیف بوده زده به چشمش...ماه قبل ریتا اینطور شد یکی از چشم هاش خیییلی آب میومد و قرمز شده بردم دکتر قطره و پماد و شربت داد.فرداش خوب شد

سوال های مرتبط