۴ پاسخ

عزیزم شیر خودتو میدی؟؟؟ ما تو شهرمون یکی اولشو میفروشه میگه از مال داروخانه نیست خارجیه و اصل

نخور به خدا ابجیم خورده بود مفاصل زانو هاش لگنش رفته کمرش داغونه استخون هارو پوک میکنه توش راکوتانو یه چیز دیگه هم داره خیلی برا بدن ضرر داره

عطاری
اصل پیدا کنی بهتره

برای چی هست گلم؟؟

سوال های مرتبط