۸ پاسخ

من ن زنداییم قیچیشون کرده از بیخ و بن😭😭

منم چهل روزگی نوک مژه هاشو چیدم،از ته نه وا فقط نوک الان خیلییییی بلند شده

این ها همش خرافاته.
ژنتیک خیلی اثر گذاره.

چرا مژه هاشو چیدی اخه

گناه داره قیچی نکن میدونی چقدر به چشمش و آسیب میزنی الهی بگردم

قیچی کردی چطور دلت امد

خودش رشد می‌کنه نگران نباش

مگه قیچی کردی؟باید صبر کنی خودش رشد کنه

سوال های مرتبط