۱۲ پاسخ

برامن تاهفته 39 اصلن ترک نخوردم هفته آخری اطراف نافم یکمی ترک برداشت

خیلیا تا ۳۵ هفته ترک نمیخورن یهو ب یک هفته ترک میخورن

منم اینجوری شدممم

فکر کنم این ترکه خیلی وقته بوده چون سفیده اول که ترک میخوره کبوده ی ذره

هنوز بعد این ترک میخوری🥲

طبیعیه عزیزم از کرم ترک استفاده کن

برای منم همینجورشده تازه داره رنگشون قرمز میشه🥲

ببین تا ۳۴ یک دونه ترک نداشتم
هم چین این سه هفته ترک‌بارون شدم
من بهش میگم رد پای نی نی
تا آخر عمر افتخارمه که خدا بهم منت گذاشت و این جای پا روی بدنم بمونه
من روغن زیتون هم زیاد زدم اما ترک ها رو خوردم

فدا سرت من کل شکمم ترک داره البته سر اولی افتاد مهم نیس بعد زایمان کمرنگ میش دیده نمیشه

برای خوشحالی زود بوده😂😫

زیر شکم🥲 منم بگم شوهرم زیر شکممو نگاه کنه ببینم برای من چه شده

فدا سر اوینا خانوم 😍

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی