۱۱ پاسخ

پسر منم ب هیچ وجه نمی‌خورد هر روز قطره ویتامین ا د زدم شیرین بود خوشش میومد میخورد شیرینیش تموم میشد تف میکرد بیرون پستونکو انقد این‌کارو کردم دیگه عادت کرد ب پستونک الان خیلی راحت میگیره

سلام عزیزم میشه جواب بدین شما آمینو بیمارستان دادین هزینه کمتربود؟؟

فقط بزن پشت پستونک ک صدا بده تو‌دهنش.

جانا هم‌همینطور بود اوق میزد میزاشتم دهنش،،وقتی پستونک رومیزاری دهنش اروم با دستت بزن ب پستونک ک صدا بده نگهش میداره من اینقدر برا جانا اینکارو کردم تا بالاخره عادت کرد..

دختر من هم نمیگرف مدلای مخالف پستونک خریدم تا یکی گرف

یکم آب قند بزن نوکش شاید گرفت

پستونک مثبت صفر گرفتم بهش دادم اینقدر عق میزد گفتم نمیگیره امیدی نیست بردم دکتر گف اشکال نداره عق بزنه باز کمکش کن نگهدار ک بگیره.بعد موقع ای ک گیج خواب هست میدم خوشش میاد دیگه عادت کرد قشنگ .برای نفخ و دل درد پستونک عالیه

پستونک سیلیکونی بخر

یه ذره عسلی کن بدش خیلی کم چون عسل زیادخوب نیس پسرمنم همینطوری دیگه گرفت

دختر منم نگرفت🥲البته من مدل دیگه امتحان نکردم ..اد بزن یا یکمی اب قند به سرش بزن شاید بگیره ...

دختر منم اوایل میخورد الان دیگه نمیخورده توی دهنش میزارم با زبونش میندازه بیرون 😂

سوال های مرتبط