عزیزم دختر منم همین طور بود بردم دکتر گفت اگر بعد ۳ روز بدنش ریخت بیرون که ویروسه،اگر نریخت بعد واکسن یک سالگی بچه بی دلیل تب میکنه که بهش میگن تب ۱۳ ماهگی ،که دختر من خدا رو شکر بدنش بیرون نریخت خودشم خوب شد،فقط حواست به تبش باشه چون یهو بالا میره
عزیزم پسرمن پارسال اینجوری شد، اسمش تب رزوئلا س تب خیلی خیلی بالا ک تا دم تشنج رفت، بعد از سه چهار روز تبش برید و بدنش ریخت بیرون و دیگ خوب شد
یا ویروس که اگر ویروس باشه تبش نهایت سه الی چهار روزه یا عفونت
حتما میخواد ویروس بگیر پسر منم بدون دلیل تب کرد یک روز بعدش ویروس گرفتش
یه ویروسه ..بچه منم گرفت ۳روز تب بالا و بی دلیل..بعدش بدنشون میریزه بیرون
عزیزم داره دندان در میارع پاراکید بده روزی سه بار
پسر منم ۴روز تب کرد با استامینوفن تبش میومد پایین بعد روز چهارم خود به خود خوب شد دقیقا مثل پسر شما اصلا علائم نداشت ولی تب میکرد
پسر منم همینجوره امروز میبرم دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.