۴ پاسخ

عیب نداره ولی زورکی نده بد غذا تر میشه

فقط ب زور نده... بدغذاترمیشه

نه چه عیبی پسر منم اکثرا ناهارو میلش نمیره

نبابا ج عیبی

سوال های مرتبط