۱۱ پاسخ

عزیزم قطره و ایناها فقط بستگی داره چی به بچه بسازه من خودم شخصا اهورا نی نی و گریپ میکسچر اصلا ب دخترم نساخت تازه بی بی کولیک هم میدادم بدتذش میکرد
پدیا بست میدادم خیلی عالیه براش
البته ایناها خوبش ک نمیکنن مث مسکنن
شکمشو ماساژ بده، حموم اب گرم،اروغ گیری بعد از شیر،حتما بعد شیر ده دقیقه بالا نگه دار(میگن بغلی میشه😑بشه مهم اینه بچت درد نکشه بعدشم نمیشه اصلا بعد ده دقیقه بذار رو زمین سرگرمش کن)
روی دستت بتونی بچه رو خوابیده بگیری فوق العاده سسسسسسس اگر نتونستی شوهرت نگه داره ببین اب رو اتیشه این روش
دورانی دور نافشو ماساژ بده

گریپ میکسچر

ای جونم

من کولیک اید میدم با گریپ میکسچرعالیه

فقط گریپ میکسچر اب رو اتشه

کولیف بی اس کی بده و اهورا نی نی

من دکتر همزمان میلکازیم داد با کولیکز و دایمکت درست سر سه ماهگی کولیکش بزطرف شد
این دوره باید بگذرونن داروها باعث میشن زودتر برطرف بشه این کولیک
من ک نتیجه گرفتم

دختر منم همینطور بود پدی لاکت میدم بهش ولی بعد از واکسن ۲ماهگیش شبها میخوابه تا صبح فقط برای شیر بیدار میشه
و روزها یکم بیقراره وکلا گریه های شبش افتاده به روز
ولی شبها توخواب میپیچه

عشقم ببخشید اگه سوالم بی ربطه با تاپیکت
از تخت کنار مادر راضی هستی؟ تشک گاردار گذاشتی داخلش؟

منم درگیرشم شب و روز هم نداره واسه من.

قطره اینفاکول و گریپ میکسچر میدم جدیدا دکتر پدی لاکت هم نوشته اونم خوبه... با ماشین میچرخونیمش.، صدای سشوار میزارم. براش تا بخوابه

سوال های مرتبط