شلوار بارداری چه مدلی گرفتین ؟

۱۰ پاسخ

جین بگ گرفتم قسمت شکم پارچه ای و بند قابل تنظیم داره

من مامانم خیاطه و برام دوخته... پشت شلوار کش داره
و از دو طرف دکمه مخفی میخوره
میتونی هر سایزی که خواستی تنظیمش کنی
جنس پارچه هم خیلی نخی و نرمه و کاملا توش راحتم

راسته طوسی جین

من مازراتی گرفتم بالاش پارچه مشکی کشی بود تا آخرشم پوشیدم فوق‌العاده هم راحت بود

جین بگ

من جین بگ گرفتم خوبه

من کفتان گرفتم خیلی راحته برای شکمم هم جا داره کشی نازک هست

من ی مازراتی مشکی گرفتم اول بارداری ک قسمت شکمش ی پارچه کشی داره شلواره راسته هست
برای اوایل کمی بزرگ بود ک تنگ کردم
واقعا چند ماهه عصای دستمه مخصوصا توی ماشین اون قسمت کش رو میکشم روی شکمم دیگه اصلا تکون زیاد نمیخوره محکم نگه میداره
بعد چون مشکیه زیر همه لباسامم میاد
از پیرهن گل گلی خوشم نمیاد اخه

من بیرونی گرفتم اما اصلا نمیپوشم اذیت میشم
جنسشو نمیدونم چیه حالت کشی داره

از این گشاد من نخریدم از آبجیم گرفتم اون داشت

سوال های مرتبط

مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان اُرهان مامان اُرهان هفته بیست‌وهفتم بارداری