۳ پاسخ

ن مریض نمیشه ،منم مثل شمابودم خیلی ازلحاظ روحی اذیت بودم اما دیدم استخونام سالمتر،ب

شیرتو بدوش تا شیرت تازه بشه و تولید شیر توی بدنت انجام بشه
عرق رازیانه بخور
و کم کم شیر دادن به بچرو شروع کن

به نظرم یه تلاشی بکن ،اول بدوش و بهش بده بخوره و در عین حال تلاش کن ببین سینه رو میگیره اگر فعلا سینه رو نمی گیره شما به دوشیدن ادامه بده تا شیر یه کم بیشتر بشه

سوال های مرتبط