تو تپش قلب بالا روش زایمان چه شکلی میشع؟

۳ پاسخ

من حمله پانیک دارم با انقد درد سر دکتر نامه داد سزارین گفتن ی نامه دیگ هم بگیر

من ۲روز پیش زایمان طبیعی کردم حین زایمان تپش قلب شدید گرفتم چون اریتمی داشتم تپش قلبم قطع نمیشد منو بردن ای سی یو بهم دارو زدن خوب شدم

من سزارین شدم ولی تپش قلب منو هیرا جفتمون بالا بود

سوال های مرتبط

مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان Kazhvan مامان Kazhvan هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی