من حمله پانیک دارم با انقد درد سر دکتر نامه داد سزارین گفتن ی نامه دیگ هم بگیر
من ۲روز پیش زایمان طبیعی کردم حین زایمان تپش قلب شدید گرفتم چون اریتمی داشتم تپش قلبم قطع نمیشد منو بردن ای سی یو بهم دارو زدن خوب شدم
من سزارین شدم ولی تپش قلب منو هیرا جفتمون بالا بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.