چهار ماهگی اذیت نمیشه عزیزم با خیالت راحت برو بزن استرس هم نداشته باش بازم برای اینکه اذیت نشه قبلش استامینفون بده
لیامم دو ماهگی خیلی اذیت شد اما چهار ماهگی خیلی راحت تر بود
منم ۳ روز پیش زدم اما قبلش پاراکید دادم دو برابر وزنش اذیت نشد خداروشکر
عزیزم چهارماهگی راحتتر استرس نداشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.