سلام عزیزان
دست پاه هام ورم کرده خطرناکه
یا طبیعه ؟

۴ پاسخ

بله طبیعی
من ک اینقد ورم دارم دست و پاهام کلا درد داره
ن فشار دارم ن پروتئین دفع میکنم
اما دوقلوم فشار روی بدنم چندبرابر

اره هفته هلی اخر زیاد ورم میکنی ورزش کن فقط

من صبحا نمیتونم دستامو مشت کنم از بس ورم کرده بعد چن ساعت کم کم خوب میشه اینسری برم دکتر بهش میگم

نه ماله منم اونجوری مخصوصا صبح بیدار شدنی

سوال های مرتبط