۳ پاسخ

همش یبار اینجور شدی من کل این ۸ ماهه عصبی دعوا و حرص جوش و گریه داشتم دست خودمم نیست اصلا

نه عزیزم این چیزا اگر دائمی نباشه مشکلی ایجاد نمیکنه گاهی وقتا این شرایط افسردگی و گریه و اینا برا همه پیش میاد

ایشالا که چیزی نمیشه عزیزم سعی کن بخاطر فسقلی اروم باشی حتی شده به زور💙

سوال های مرتبط