همش یبار اینجور شدی من کل این ۸ ماهه عصبی دعوا و حرص جوش و گریه داشتم دست خودمم نیست اصلا
نه عزیزم این چیزا اگر دائمی نباشه مشکلی ایجاد نمیکنه گاهی وقتا این شرایط افسردگی و گریه و اینا برا همه پیش میاد
ایشالا که چیزی نمیشه عزیزم سعی کن بخاطر فسقلی اروم باشی حتی شده به زور💙
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.