🤭🥰😁
بوی لاک براشون خوب نیست
بالای ۲سال
نهایتش ب انگشت های دستش نمیزنیم پاهاش میزنیم 🥹😍
وییی خدا منم دلم میخواد دخترم به دنیا بیاد براش لاک بزنم بمیرم براش خدا 🥹🥹
تا وقتی که انگشت نزاره دهنش چون لاک همش مواد شیمیاییه ایناهم کلا انگشتشون دهنشونه مخصوصا وقتی میخوان دندون دربیارن
۲سال ب بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.