مامانا دخترم چند وقت بشه میتونم ناخناشو لاک بزنم؟

۷ پاسخ

🤭🥰😁

بوی لاک براشون خوب نیست

بالای ۲سال

نهایتش ب انگشت های دستش نمیزنیم پاهاش میزنیم 🥹😍

وییی خدا منم دلم میخواد دخترم به دنیا بیاد براش لاک بزنم بمیرم براش خدا 🥹🥹

تا وقتی که انگشت نزاره دهنش چون لاک همش مواد شیمیاییه ایناهم کلا انگشتشون دهنشونه مخصوصا وقتی میخوان دندون دربیارن

۲سال ب بالا

سوال های مرتبط

مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان نی نی جون✨ مامان نی نی جون✨ هفته سی‌ویکم بارداری