من وارد ۸ ماه شدم رنگ بدون آمونیاک گذاشتم
من میخوام مش کنم تو30هفته بنظرتون خطرداره
ماه آخر کلا مجازه ماه های دیگه بدون آمونیاک با ماسک به ریشه هم نخوره
من زیاد دیدم بلاگر ها از هفته ۳۵ به بعد رنگ میکنن برای روز زایمان که خوشگل باشن
انگار ماه اخر میشه البته با رنگ بدون امونیاک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.