۹ پاسخ

من موهام خیلی بلند بود ، هفته گذشته رفتم کوتاه کردم چون واقعا اذیت بودم و میدونستم موقع بعد زایمان واقعاً سخت میشه بهش رسید

موی کوتاه خیلی شیکه
من که پشیمون نشدم

بعد از زایمان ریزش مو داری حتما .
برای همین وقتی کوتاهتر میشه خیلی کمتر اذیت میشی

بنظر من کوتاه نکن منکه نمیخام کوتاه کنم دفه ی قبل خیلی بلند بود موهام همینجوری کوتاه کردم پشیمون شدم🥲 تازه بلند شده و میخام دگ کوتاه نکنم

من یه چند ماهی هست کوتاه کردم

من اول حاملگی کوتاه کردم از افسردگی شدید الان مث چی پشیمونم

من کوتاه کردم .چون دیگه وقت نمیکنی بهشون برسی

منم دودلم

من اتفاقا رفتم کوتاه کردم موهام بلند بودن خیلی کلافه بودم از دستشون

سوال های مرتبط

مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد