۸ پاسخ

من نه تنها پشیمون نیستم بلکه به فکر بعدی ام 😀

دیگه اومده شکر خدا بگین، به امید خدا با اومدنش همه مشکلات حل میشه

من آرزوم الان داشتن بچه دومه 😢

زیاد سر به سر شوهرت نذار اگر خیلی تو فشاری ته خطی جدا شو یا موقعیت مالی داری اگر نداری باهاش زندگی کن ولی خودتو
سرگرم کن واسه خودت زندگی کن یعنی جمعه ها میره خونه مادرش بدون شما

من تو‌زندگیم مشکلی‌ندارم ولی بچه هام شر هستن خیلیییی اذیت میکنن

من خیلی پشیمون بودم وقتی باردار بودم ولی خداروشکر الان خیلی راضی ام فقط تنها نگرانیم پسر بزرگمه اصلا دوست ندارم که کمبودی داشته باشه ولی بازم گاهی اوقات نمی‌رسم نمیتونم کامل به پسرم برسم

منکه گاهی پسرم اینقدر شیطونی میکنه پشتمم میلرزه میگم زود باردار شدمممم🤦🏻‍♀️😂🤣ولی دیگ دیره

من پشیمونم😔

سوال های مرتبط

مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هانی ندا مامان هانی ندا ۱۰ ماهگی
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد