انگار افسردگی هممون شبیه هم بوده 🤣
من یه بار نشستم وسط آشپزخونه زار زار گریه کردم گفتم این زندگی دیگه مثل سابق نمیشه این خونه دیگه همینجوری ریخت پاش میمونه
اره 🥲همش حس میکنم دارم نا شکری میکنم که چرا بچه دار شدم یا دلم واسه قبل بارداری و قبل زایمان تنگ میشه🥲حس بد که همراهمه و حس میکنم از همسرمم دور شدم و اینم حالمو بد میکنه
آره عزیزم تا یک ماه افسردگی شدید داشتم همش گریه میکردم از بچه دار شدن پشیمون بودم اصصصصلا حس مادری نداشتم کم کم رفع شد حتی الانم بعضی وقتا نصبت به شوهرم بی احساسم که اینم همون افسردگیه
من آره تازه بحثم شد و اومدم گریه کردن
حتما یه مشاوره توو مراکز بهداشت برو
افسردگی نگیری
من ۱ ماه اول دقیقا همین که میگی بودم همش میگفتم بیکار بودم چرا بچه اوردم همش حس میکردم شوهرم بهم توجه نمیکنه بهش گفتم توقعم ازت زیاد بود بعد الان ک فکر میکنم بیچاره همه کار برام کرد چرا اونجوری گفتم بهش😂
عزیزم شما افسردگی بعد زایمان انگار گرفتی نزار این حس بهت غلبه کنه سعی کن شاد باشی و این افکار رو از خودت دور کنی. مطمعن باش هیچکس کامل نیست ماهم آدمیم ی جاهایی کم میاریم پس هروقت این حسا اومد سراغت ب خودت حق بده ک گاهی کم بیاری
من نه که حس کنم شوهرم دوستم نداره مثل قبله فقط من بخاطر بچه خیلی ازش دور شدم وگرنه اون خوبه
من اینجوری بودم همش گریه میکردم
دیگه خودمو با بچه و کار خونه سرگرم کردم از سرم بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.