۵ پاسخ

38 هفته و 5 روز،دلم میخواست زودتر از تاریخی که گفتن زایمان کنم،واسه همین شروع کردم به انجام کارهای خونه و ورزش و پله نوردی و پیاده روی،در عرض چند روز لکه دیدم، معاینه شدم و دردام شروع شد،دردهای قبلش خیلی بد بود ولی خداروشکر زایمانم خوب بود

سخت تر از زایمان قبلیم بود ولی تایمش کمتر

من چون نشتی کیسه آب داشتم برا همین زود زایمان کردم بهم آمپول فشار زدن

۳۷ هفته و ۱ روز

دوستم ۳۶هفته بچش iugrبود باید زایمان میکرد طبیعی با امپول فشار زایمان کرد

سوال های مرتبط

مامان جانان و نوران مامان جانان و نوران ۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی