۴ پاسخ

تو زمستون تا ۴ ساعت میمونه ولی الان که تابستونه نه فوقش ۱ ساعت بهتره بزاری یخچال

منمه تو بیمارستان بهم گفتن تا 8 ساعت مشکلی نیس

میگن ۳ ساعت دیگه نمی‌دونم

اگه دهان زده یک ساعت بیشتر نه
اگه دهان‌ نزده خونتون خنکه اره

سوال های مرتبط

مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی