خانومای با تجرب چی بخورم پسرم به دنیا اومد زردی نگیره؟!😊ه

تصویر
۱۵ پاسخ

هیچی بچه بخاد زردی بگیره میگیره

عزیزم ماه های آخر عرق کاسنی خیلی خوبه و خاکشیر

تاپیک آخرم 🥲

ماهای آخر حاملگیتون گرمی جات نخورین کاسنی،هفته ای دوبار بخورین

دو‌ماه اخر بارداری اب انار بخور ترنجبین هم خوبه

ماه ۹ اصلا پنیر پیتزا و پفت نخور
و حتمااا این ترکیب رو بخور که تضمین میدم یه بطری ماه اخر و بعد زایمان بخوری اصلا زردی نمیگیره:
آب سیب، مقدار قابل توجه عرق بیدمشک، عسل

به گروه خونی خودته

تغذیه خانم باردار ارتباطی با زردی نداره

زردی مال خونه،، ولی عرق بیدبخوری هم خوبه،، من ماه آخرخیلی میخوردم ولی بازم زردی داشت پسرم

ماه آخر کاسنی خاکشیر

هیچی
تغذیه ربطی به زردی نداره
دنیا که اومد تند شیر بده تا جیش و پی پی بکنه

زردی از ضعیف بودن کبده ، هرچی که کبد. و تقویت میکنه بخور ، مثل کاسنی ، خرما ، رب انار شیرین و ...
یکی دوماه آخر خربزه نخوری

عزیزم ماه آخر عرق کاسنی بخور
من خوردم و بچم خداروشکر زردی نداشت

میگن کاسنی

هندونه خیار

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری