۲ پاسخ

اره قشنگ پخته میشه

داخل زودپز با آب بزار رو گاز وقتی جوش اومد
یکم بعد خالی کن آبشو بعد دوباره آب داغ بریز داخلش بعد زردچوبه پیاز سیب زمینی هویچ بریز بزار تا ۱ ساعت بپزه

سوال های مرتبط

مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی