۵ پاسخ

پسر من از ۳ ماهگی اینجوریه الان ۳ ماهه ولی هیچی نشده فقط تب و گریه

دختر منم همینطوره

اره عزیزم الان پسر من دوتا در آورده دوباره یکی میخاد در بیاره

دقیقا پسر منم اینطوریه میگن یه ماه طول میکشه

دختر منم همینه
هنوز خیلی مونده ،البته با تجربه ها اینو بهم گفتن

سوال های مرتبط

مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی وسلنا مامان امیرعلی وسلنا ۱ سالگی