خیلی ممنونم گلم الان پس فهمیدم این جوری بوده، وتالان ۶ماهه گذشته، ولی باردارنشدم
یک هفته بعداز پاکیت میشه حدود روزای تخمک گذاریت..چون درد داشتی و لکه دیدی یعنی تخمک ازاد کردی اون روز...دوهفته بعدش هم ک بطور طبیعی پریود شدی چون لقاح انجام نشده..اگه همون روزی ک درد داشتی اقدام داشتی احتمال باردار شدنت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.