۲ پاسخ

خیلی ممنونم گلم الان پس فهمیدم این جوری بوده، وتالان ۶ماهه گذشته، ولی باردارنشدم

یک هفته بعداز پاکیت میشه حدود روزای تخمک گذاریت..چون درد داشتی و لکه دیدی یعنی تخمک ازاد کردی اون روز...دوهفته بعدش هم ک بطور طبیعی پریود شدی چون لقاح انجام نشده..اگه همون روزی ک درد داشتی اقدام داشتی احتمال باردار شدنت بود

سوال های مرتبط