۸ پاسخ

سعی کن چیزایی که نفخ داره نخور تایکماه بچه گناه داره اذیت میشه توهم بیشتر اذیت میشی

بخور باوا آبم بخوری نفخش میگیری

واس خودت ضرر داره واس رحمت چون سرده تاده روز بخاطرخودت نخور

من اولا هرچیزی نمیخوردم خیلی مراعات میکردم
ولی الان همچی میخورم

بخور که بچه عادت کنه

دونه های رازیاره رو تو لیوان آب جوش بزار ی در بزار روش بزار یکم خنک بشه بعد بخور اینجور بچه نفخ نمیگیره من تجربه دارم

نفخ داره عزیزم از این به بعد اصلا نخور
چون بیشتر از هرچیزی خودت اذیت میشی

متاسفم ولی کاملا نفخ داره
شما حتی سالاد که داخلش پیاز و خیار هس هم نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی