ضربان قلب بچه بالا باشه بچه چیه

۶ پاسخ

بالا باشه دختر پایین باشه پسر

پسره،من 3تا پسرام ضربانشون بالا بود

ضربان قلب ربطی به جنسیت نداره عزیزم ، توی هر سنو هم متغیره

بچه شاید شیطونه😉

دوستم توی انتی ۱۷۱ بود و بچه پسر

دختر بنظرم

سوال های مرتبط

مامان دوردونه مامان دوردونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 ۷ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری