۹ پاسخ

رشدش خوبه . بچه تو دوماه دوکیلو ۴۰۰ اضافه کرده ناراضی ای؟؟توقع داری بچه فیل بشه 🫥🤣

دکتر به من گفت با سرنگ بده الان چند روزه بهش با سرنگ میدم از قطره چکون حسبی راحت تره

پسر منم اینحور شده توخواب بهش شیشه میدم بعدم موفع بازی کردن بهش با قطره چکون شیر خشک میدم هلاکم از دست این بچه

سعی کن خودت شیرت چرب کنی،غذاهای چرب زیاد بخور،شیرنارگیل بخور،دلستر انگور بخور،کره ی محلی بخور اینا شیرت چرب می‌کنه بچت وزن میگیره،شاید طعم شیر رو دوست نداره،یه کوچولو آب بریز توی شیشش بهش بده ببین آبه رو میخوره،اگه آبه رو خورد پس طعم شیره رو دیگه دوست نداره،منم بچم همینجوری شد خودش درست شد

با سرنگ ۵ سیسی

دکتر گفته خوب وزن نمیگیره یا خودت میگی؟
با فنجون و قاشق هم میشه داد

چه شیر خشکی میخوره؟

با قطره چکان

با قطره چکان بچکون

سوال های مرتبط