۱۰ پاسخ

منم حس میکنم همینه

توی تاپیک من هست

من از همین دارم
فقط فکر کنم مارک دیگه ایی هست
من الان تقریبا دوساله دارم ازش راضی هستم

تصویر

اینی که عکسشو گذاشتی خیلی از مامانا نوشتن خوب نیست
مدادیا هم خوب نیستن
من لیزری اریو دارم عالیه

من همینو دارم راضیم

من اینو گرفتم درست نشون نمیده، دوباره از این ساده ها خریدم

تصویر

منم همینو گرفتم

من همینو گرفتم

دیجیتالی

منم همینو گرفتم فکر میکنم خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی 🩵 مامان نی‌نی 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری