منم حس میکنم همینه
توی تاپیک من هست
من از همین دارم
فقط فکر کنم مارک دیگه ایی هست
من الان تقریبا دوساله دارم ازش راضی هستم
اینی که عکسشو گذاشتی خیلی از مامانا نوشتن خوب نیست
مدادیا هم خوب نیستن
من لیزری اریو دارم عالیه
من همینو دارم راضیم
من اینو گرفتم درست نشون نمیده، دوباره از این ساده ها خریدم
منم همینو گرفتم
من همینو گرفتم
دیجیتالی
منم همینو گرفتم فکر میکنم خوب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.