۸ پاسخ

الان روانشناس ها روش تدریجی توصیه میکنن و حذف ناگهانی پوشک درست نیست . چند روز اول دو ساعت بدون پوشک بعد سه ساعت و ... هر چند روز ساعتشو بیشتر کن .

نه دیگه پوشک نکن اینجوری بچه گیج میشه چیکارکنه چنروز خونه بمون

من پسرم یک مرتبه هم روی فرشی چیزی جیش یا پی پی نکرد! به موقع بگیریش هیچی نمیشه! وقتی میشینه جیش کنه بگو دفعه بعدی جیش داشتی با پوشک بیاد بشینه توی دستشویی بعد سه چهار روز پوشکشو باز کن میاد میشینه همونجا توی دستشویی بعد یک هفته بگو کجای دستشویی بشینه ! تمااام٫ جیش شبشم پوشک کن هر موقع دیدی چهار شب جیش نکرد بازش کن( شیر یا کایعات دو ساعت قبل خواب نده) تامام موفق باشی

ن دیگ نباید پوشک کنی
من پوشک رو دراوردم بوسیدیم گذاشتیم کنار
هر نیم ساعتم نبردم دسشویی
من هر ۳ ساعت میبردمش
جیش میکرد هر دفه
چون تایم ادرارش دستم بود ک هر ۳ ۴ ساعت یبار جیش میکنه
برای همین نه اذیت کرد
ن اذیت شد
نه خطا داد
هیچییی
تجربه‌م هست تو تایپیک ها

خب چ فایده داره؟

من دو ماه هست که همین مدلی سعی کردم بگیرم ولی خب فقط وقتهایی که خودش دلش میخاست گفت جیش دارم، تنها نتیجه ش هم این بود که فهمید باید از پوشک خدا حافظی کنه، فعلا باهاش کاری ندارم گذاشتم تولد سه سالگیش که رد شد کلا بگیرم

من بیرون رفتنی میبستم تا یکماه هم شبا بستم ولی چون خودم میبردمش دسشویی اصلا پوشک خیس نمیشد

بچه تا خطا نده متوجه نمیشه که باید چیکار کنه بدنش مغزش باید یاد بگیره مهارت مهم و سختیه و بدترین موضوع اخ و پیف کردن مامان و بابا یا داد و دعوا و ... هست اول خودتون آماده باشید
تو متدی که من انجام میدم روز اول بچه کاملا پایین تنه اش برهنه اس حتی جذب شورتم حذف میکنیم تا بچه وقتی خطا میده روی پاهاش احساس کنه و زود متوجه بشه

سوال های مرتبط