۴ پاسخ

عزیزان من سر زایمان اول و دومم اینجوری میشدم بعد چندماه ک از زایمان میگذشت درست میشد چون سر پسرام بزرگ بود و موفع تولدشون وحشتناک بود اما سر دخترم شکرخدا اینجوری نشدم چون سر دخترم کوچیک بود در کل وزنش کم بود با ورزش کگل میره بالا وزن سنگینم بلند نکنین

سر زایمان اینجوری شدی ؟

پیاده روی که میکنم یا کار سنگین یه جور قلقلک میشم
عطسه میکنم ادرارم می‌ریزه
تو دستشویی هم میفهمم یه چیز گرد دارم
تازه دکتر گفت بیرون زدگی روده از واژن هم دارم🙂‍↕️

من کامل رحمم افتاده دکتر گفت جراحی نمیکنم شاید بخوای بچه دوم بیاری دوباره همین میشه، ببین رحم رو جراحی میکنن میکشن بالا چرا دربیاری خب، تا یائسه نشدی درآوردن رحم عوارض خیلی زیاده برات نکن اینکارو.

سوال های مرتبط