نه من برعکسم
مخصوصا عاشق موهام شدم🥰
داشتن اینجور حِسا بخاطر بهم ریختن هورموناس
اگه تغییر هم آدم داشته باشه بعد به دنیا اومدن نوزاد همه چی به رول قبل بر میگرده
بعد از تمام این حرفا بلاخره مادر شدن از اینجور مشکلات داره به هر حال مادر که بشیم باید با مشکلاتی دست به گریبان بشیم
منم...🥲
من انقد بی حوصله و بی احساس شدم که حوصله ی رژ زدنم ندارم🫤🤣اعتماد به نفسم زیر صفر
من احساس گندگی میکنم😭😭 ۱۰ کیلو اضافهکردم
لعنت به انسولین 😭😭
سلام منم خیلی بینیم ورم کرده ناراحتم حس میکنم آقام بدش میاد من این شکلی هستم😔
اصلآ دلم نمیخواد برم جلو آینه انقد که زشت و بهم ریخته شدیم
🤪احساس میکنم شبیه گلوریا تو کارتون ماداگاسکار شدم
ن من عاشق خودمم تو هر شرایطی تو هر وضعییتی خودخواه و خود پسندم خودتونید😂😂😂😂
نه خوشگل تر شدم خداروشکر
خخ
اره، حس میکنم خودمو نمیشناسم
بشددددددت 😭
نه حقیقتا
منم چون هم پوست صورتم تیره شده لک افتاده صورتم سینه هام سیاهه ورم کردم
هرکی هم منو میبینه هی بهم میگ تو قبل بارداری خوشگل بودی چرا این ریختی شدی بدتر حس زشتی میکنم 🥲
من برعکس
تو عمرم اینقدر از خودم راضی نبودم
سر پسرم اصلا خودم و تو آیینه نگاه نمیکردم اما الان از جلو آیینه نمیرم کنار.مامانم همه ش میگه اینقدر خودتو تو آیینه نبین خوب نیست😅
دقیقا منم بعد یه چیز جالب اصن انگار اینکه میگفتن سر پسر خوشگل میشی عوض شده من الان هرکیو میبینم پسر دارن زشت شدن من خودمم بهم احتمال پسر داده ولی خب خیلی زشت شدم و جوش زدم عین دخترای بلوغی شدم😂😂
من نابودم
اوهوم منم🙁
منم همچنین همش حس میکنم زشتم
خیر😁من چون ثپل شدم سفید شدم چهرم باز شده خوشگل تر شدم😅
منم یکم اعتماد بنفسو لز دست دادم 🙁🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.